29 listopada 2016 Udostępnij

Kampania reklamowa w LinkedIn.

Biznes w internecie wymaga na nas wielu zabiegów marketingowych, które podniosą nasze przychody i przyciągną do naszej firmy nowych klientów. Warto jest korzystać z różnych form promowania własnej firmy nie tylko internetowej, ale też i stacjonarnej. Każdy wie, że najlepsze wyniki dają kampanie reklamowe w różnych mediach oraz z wykorzystaniem wszelkich dostępnych kanałów marketingowych i informacyjnych.

Jedną z takich form reklamy, która pozwala dotrzeć do wielu potencjalnych klientów, lub kontrahentów jest serwis LinkedIn. Jest to największy branżowy i profesjonalny serwis społecznościowy na świecie. Zarejestrowanych w nim jest około 400 milionów profesjonalistów z różnych branż przemysłu, handlu oraz usług. W naszym kraju korzysta z niego około 1,5 miliona użytkowników. Serwis ten skupia się na pracy oraz biznesie więc świetnie nadaje się do reklamowania usług dla firm, oraz innych przedsiębiorstw związanych z tego typu branżami. Serwis daje możliwość tzw. targetowania reklamy, dzięki czemu mamy możliwość dotarcia do wybranych przez nas grup. Jest to bardzo korzystne rozwiązanie, gdyż znacznie obniża nam koszty reklamy oraz osiągnięcie celu kampanii reklamowej.

Aby rozpocząć kampanię w LinkedIn, wystarczy zarejestrować się w serwisie oraz uzupełnić formularz danymi zgodnymi ze stanem faktycznym. Możemy założyć konto firmowe lub prywatne. Płatności za kampanie reklamowe regulowane są za pomocą karty kredytowej i warto podać jej dane podczas rejestracji w systemie. Otrzymujemy możliwość umieszczenia reklamy w postaci artykułu lub wpisu w konkretnym dziale serwisu, lub na stronie głównej. Dodatkowo istnieje możliwość stworzenia kampanii reklamowej w postaci banera tekstowego z logo firmy, nagłówkiem tekstowym oraz krótką informacją na temat naszego biznesu. Podczas tworzenia kampanii reklamowej warto dokładnie ustawić m.in. targetowanie naszej reklamy. Mamy do dyspozycji szereg innych opcji, które pomogą nam w odpowiednim dostosowaniu naszej reklamy do potrzeb kampanii oraz do zainteresowań naszych potencjalnych klientów. Mamy także możliwość określenia stawek, jakie oferujemy za kliknięcie reklamę. Im wyższe stawki, tym większa szansa, że nasza reklama będzie wyświetlać się przed reklamami naszej konkurencji.