
Czym jest oprogramowanie dedykowane dla sklepu internetowego?
Jak sama nazwa wskazuje oprogramowanie dedykowane to takie, które jest stworzone specjalnie dla twojej firmy, według twoich zaleceń i fanaberii. Jest to obecnie najdroższe oprogramowanie na rynku, na które nie mogą sobie pozwolić małe ani nawet duże firmy. Trzeba dysponować odpowiednio dużym budżetem na każdym etapie rozwoju.
Zalety oprogramowania dedykowanego?
Oprogramowanie dedykowane jest skrojone według twoich potrzeb, które przedstawiasz zleceniobiorcy. Tworzysz pełną listę funkcjonalności, które muszą się w nim zawierać. Wszystko tworzone jest pod twoją firmę i oczekiwania. Całkowicie zindywidualizowana platforma dla potrzeb jednego klienta. Jest to najlepsze rozwiązanie dla bardzo wymagających właścicieli firm z bardzo dużym zapleczem finansowym.
Wady oprogramowania dedykowanego?
Wdrożenie oprogramowania dedykowanego wymaga czasu. Tak samo będzie z każdą odpłatną aktualizacją lub nową funkcją, która ci się zamarzy. Rynek szybko się zmienia, nowości w mig podbijają Internet, a ty zamiast momentalnie się do niego dostosować – czekasz na wdrożenie. Brakuje nam także wsparcia technicznego, jednak kto bogatemu zabroni zatrudnienia profesjonalisty na pełen etat?
Warto się zastanowić przed wybraniem opcji dedykowanego oprogramowania, czy może zwykła platforma sklepowa z niską opłatą miesięczną nie oferuje nam podobnych funkcji?
Bogaci przedsiębiorcy mogą przebierać w oprogramowania i zażyczyć sobie indywidualnie skrojone dla ich modelu sklepu internetowego. Każdy sam przelicza sobie zyski i straty. Sam tworzy tabele wad i zalet. Jeśli wiemy, że nas stać, że na pewno takie rozwiązanie sprosta naszym oczekiwaniom jako jedyne – kupujemy!
O responsywności stron internetowych
V Zastanawiasz się, dlaczego responsywność stron internetowych stała się bardzo popularnym tematem w ostatnich latach? Samo określenie „strony internetowe” już nie wystarczy, muszą być jeszcze responsywne? Sprawdź, co warto wiedzieć o RWD...
Optymalizacja treści w komunikacji internetowej
VDziałania marketingowe prowadzone online są mocno powiązne z content marketingiem. Właśnie za pomocą treści można wzbudzić zainteresowanie i interakcje, które są najbardziej pożądane przez marki promujące się w sieci. Podpowiadamy, jak tworzyć idealne wpisy, artykuły czy...
Złote zasady optymalizacji stron internetowych
VDzięki odpowiedniej optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek można je skutecznie wypozycjonować, nawet w przypadku, gdy strona posiada mało konkurencyjne słowa kluczowe. Dowiedz się, jakie elementy na stronie internetowej warto wziąć pod uwagę, żeby była ona...